Neem een digitale duik in de nieuwe MSC Cruises-brochure 2019-2020
De grootste privécruiserederij ter wereld MSC Cruises, met thuisbasis in Zwitserland en marktleider in Europa en Zuid-Amerika, stelt haar nieuwe brochure voor het seizoen 2019-2020 voor.
Voor de editie 2018-2019 maakte MSC Cruises voor het eerst gebruik van de mogelijkheid van virtuele realiteit. De allernieuwste brochure gaat nog een stap verder op dat pad. En dit om optimaal gebruik te maken van de reeds aanwezige VR-functies en een zo rijk mogelijke ervaring te garanderen.

Ook werd er een nieuwe versie van de toepassing MSC 360VR ontwikkeld die de bezoekers onderdompelt in het universum van MSC Cruises. Maar de belangrijkste nieuwigheid in de toepassing stelt de geïnteresseerden in staat om de cruise van hun keuze te selecteren en te plannen, en op termijn ook om een optie te nemen.

Daarnaast bevat de brochure een aantal nieuwe aanbiedingen en reisroutes, waarmee allerhande bijkomende alternatieven mogelijk worden. Zo beschikt MSC Cruises onder meer over twee nieuwe schepen die bij STX France werden gebouwd: MSC Bellissimadie vanaf maart 2019 elke zaterdag zal uitvaren vanuit Marseille en MSC Grandiosa, met dezelfde thuishaven, die in november 2019 in de vaart wordt genomen. Het aanbod telt ook nieuwe bestemmingen, India bijvoorbeeld, en bijkomende afvaarten, onder meer vanuit NewYork. MSC Armoniazal vanaf 10 december 2018 vertrekken vanuit de haven van Miami. Net als MSC Seaside, MSC Divina en MSC Meraviglia zal dat schip Ocean Cay MSC Marine Reserve aandoen, een privé-eiland in de Bahamas, dat speciaal voor MSC Cruises is ontworpen.En als kers op de taart wordt MSC World Cruise 2020 gelanceerd die reizigers in 117 dagen rond de wereld brengt en 43 bestemmingen in 23 landen aandoet.

Al enkele jaren zet MSC Cruises stevig in op het digitale. Zo is er aan boord van de nieuwe vlaggenschepen het innovatieve digitale programma MSC For Me. De lancering van de brochure 2019-2020 gaf MSC Cruises ook de gelegenheid om nog eens de allereerste virtuele persoonlijke assistent voor te stellen, die op gewone gesproken instructies reageert. Dat is een absolute primeur voor de sector. De unieke dienst verstrekt de passagiers alle informatie op maat, met snelle en eenvoudige antwoorden, zodat ze vanuit de kajuit hun reis en verblijf kunnen personaliseren en optimaliseren. Voor deze nieuwigheid werkte MSC Cruises samen met HARMAN International, een 100 procent filiaal van Samsung Electronics Co. Ltd.

https://www.msccruises.be/nl-be/Brochures/Brochures.aspx

Over MSC Cruises

MSC Cruises, met thuisbasis in Zwitsersland, is de grootste privécruiserederij ter wereld en marktleider in Europa en Zuid-Amerika. Als innovator in de cruisewereld is de maatschappij een van de jongste in de sector. Gedurende de eerste 10 jaar van haar bestaan kende ze een groei van 800 procent en bouwde ze stap voor stap haar internationale faam uit.

De vloot van MSC Cruises telt momenteel 15elegant ontworpen, ultramoderne schepen. Hun innovatieve concept garandeert de reizigers een ongeëvenaarde vakantie-ervaring, authentieke gastronomie, een eersteklas ontspanningsaanbod en tal van relaxatieopties, uiteraard bovenop een comfortabel verblijf, een onberispelijke service en medewerkers met een indrukwekkende knowhow.

Momenteel ontwikkelt MSC Cruises zes nieuwe scheepsklassen, met niets dan prototypen die op het vlak van maritieme architectuur en design voortdurend de bakens verzetten.





msc cruises
 
Foto's: